8.06.2009

Yıldız'ın ELF Alışverişi

Sevgili arkadaşım Yıldız, ELF alışverişini benimle paylaştı, çok güzel şeyler aldığını düşünüyorum.

Güle güle kullan Yıldız'cım!

elf_alisverisi_yildiz

elf_alisverisi_2_yildiz
-ELF Super Glossy Lip Shine SPF 15'ler (renk renk!)
-ELF Kaş Jeli
- ELF mascara
-ELF dudak dolgunlaştırıcı plumping lip glaze
- ELF oje
- ELF all over cover stick
- all over facial whip
-ELF pudra


... resimden seçebildiklerim!


Siz de yaptığınız alışverişler burada yayınlansın isterseniz, çektiğiniz fotoğraflar ve açıklamalarla beraber
info @ makyajcantam.org adresine mail atabilirsiniz!

9 yorum:

  1. Bu arada görmüşken hatırladım yazayım belki almak isteyenlere fikir oluşturur Irazcım, Bu all over cover stick'e bayıldım:)
    Tam benim tenime uygun ki gayet esmer olduğum halde light almıştım. 2.renk yani:) Muhteşemmiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. fındık faresi, cover stick bende beğenerek kullanıyorum ama geçenlerde birine satmıştım bana nasıl çemkirdi yağ gbi kalıyor çok kötü diye neye uğradığımı şaşırdım!

    ben çok uzun süre kullandım bunu, hala da zaman zaman kullanıyorum ve memnunum. bana da light rengi tam geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller, güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  4. çemkirdimi ? sana bide ayıp yaa. senmi yaptın ürünü anlamadımki, üstelik süper bi ürün
    ben medium almıştım senden hatırlarsan bu siparişde 2 tane daha sipariş ettim çok memnunum . mac in kapatamadığı morluklarımı elf kapatıyor. bu fiyata bu ürünler süper bence.
    sayende elf ile tanıştım ırazcım .
    birde revlona hayranlığım günbe gün artıyor:)))) ahh ne yapıcam ben bide gözüm aç blush ların 3 nüde alıcam sanırım:)))))
    öpüyorum.
    yıldız

    YanıtlaSil
  5. Irazcım ben yabancı bir blogda fairdi sanırım işte lighttan açık olan renginin hiç dağılmadığını okumuştum, belki renkten renge değişiyordur, kimbilir..
    Ama tabi o şekilde davranması komik olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. evet yıldızcım çok fena çemkirdi beni sahte elf satmakla suçladı, ya elfin sahtesimi olur zaten kaçkuruşluk şey :)

    revlon bende severek kullanıyorum birkaç şey sipariş ettim gelir yakında

    fındıkfaresi, hmm fair rengi hiç kullanmadığım için bilemiyorum ama bu çemkiren kız medium rengi kullanmıştı bilmiyorum suçlamayayım belki de ona bozuk ürün denk gelmiştir.

    YanıtlaSil
  7. Bu elf siparişlerini hangi siteden vermemizi tavsiye edersin ıraz'cım? http://www.brigettesboutique.com da elf ürünleri satıyor ama sanırım kendi sitesinden vermek daha uygun. Onla ilgili de birşey vardı co.uk uzantılı adresinden sipariş verdiğimizde mi Türkiye'ye kargosu oluyordu tam da hatırlayamadım :) Ama bu sefer de pound hesabı çok pahalıya geliyor .com uzantılı olana göre. Gördüğün gibi kafama birsürü şey takılmış :) Ben "get the look neutral eyes" istiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. elf konusunda lütfen benide bilgilendirirmisiz kargo ücretini merak ediyorum ürünlerden memnunmusunuz teşekkür ederim hoşçakalın (:

    YanıtlaSil
  9. Slm sekerler bende elf almak istiyorum ama su 'nonporeil botique'sitesi güvenilirmi bilmiyorum bie 40 dolar üstü ücretsiz kargo anladıgım kadarıyla yalnız bu kapatıcılardan hangi renk alsam bilemedim simdi ben normalde medium kullanıyorumm acaba normalden koyumu bunların rengi?Cok soru sordum sanırsam ama napıyım kararsız kaldım yarın işe gidicem gecenin bu vakti hala bunları inceliyorum:)))

    YanıtlaSil

Yorum yaparak KULLANIM KOŞULLARI'NI okumuş, yaptırımlarını öğrenmiş ve kabul etmiş sayılırsınız.

Bu sitede anlatılanlar, blog sahibinin kişisel görüşleridir, kesin görüşler için mutlaka bir uzmana danışmanız gerekmektedir, bu blogdaki yazıların herhangi bir medikal geçerliliği yoktur.