6.09.2010

Eski Mascara'sını Getirene Yeni Clinique Mascara!

Clinique'ın yeni mascaralarını merak ediyor ve denemek istiyor musunuz? İşte size harika bir kampanya. Eski mascaranızı Clinique standına getirin, yeni mascaralardan birinin deneme boyunu götürün!


Kampanya kapsamında 19 eylül 2010 tarihine kadar herhangi bir marka eski maskarasını Clinique standlarına getirenlere Clinique’in en çok satan 3 maskarasından birinin deneme boyu hediye edilecek.

Bu şekilde tüm kozmetik severler Clinique’in dünyada en çok satan ürünler arasına giren maskaralarıyla ücretsiz tanışma fırsatı bulacaklar.

Kampanya kapsamında deneme boyu hediye edilecek olan maskaralar:

High Lenghts Mascara


Clinique’in son çıkan maskarası. Özel tasarıma sahip fırçasıyla, en ince ve kısa kirpikleri dahi belirginleştirerek en vahşi hayallerinizin bile ötesine uzanan kirpikler yaratır.
Fiyat: 46 TL


High Impact Curling Mascara

Kozmetik sektöründe de bir ilk olan özel Termal teknolojisi sayesinde polimerlerin oluşturduğu ince film tabakası kirpikleri ağırlaştırmadan dolgun bir görünüm ve kalıcı bir renk sağlar.
Ilık suyla kolayca temizlenir.
Fiyat: 46 TL


High Impact Mascara

Benzersiz formülü ve özel fırçası sayesinde kirpiklerinizi iki katı dolgun ve uzun göstererek bunu kanıtlıyor. Buğday özleri sayesinde kirpikleri besler. En hassas gözlerde dahi reaksiyona sebebiyet vermez.
Fiyat: 46 TL

Size en uygun Clinique Maskara’sını keşfetmek için Maskara Gardrobumuzu karıştırın. Maskara Gardrobumuz www.clinique. com.tr’ de.

22 yorum:

Sel dedi ki...

Herhangi bir clinique standında geçiyor mudur acaba? Ykm boyner gibi mesela?
Kullanmadığım büssürü maskaram var :))

Yeşim dedi ki...

Çok iyi bir kampanya bu :) hemen gidip almalı :)

admin dedi ki...

Evet kızlar bütün Clinique standlarında geçerliymiş. Israrcı olun yani bilmiyoruz filan derlerse:)

Unknown dedi ki...

olley şu anda cidden çok sevindim. :D
18 inde gidiyorum :P

Anonim dedi ki...

ilk önce bloğunuzu beğenerek takip ediyorum bizleri bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.. soruma gelecek olursak sanırım siz izmir'de oturuyordunuz? ben izmir'deyim de sizin maskara değişiminizi nereden yaptığınızı öğrenebilir miyim? konak ykm de değişim var mı?

Anonim dedi ki...

kahve rengi var mıdır acaba?

merqure dedi ki...

diğer bloglarda yorumlarda okuduğum kadarıyla illa bizim markamızın eski rimeli olmalı deniyormuş,ben de izmir bornovadayım,sizin nerden yaptığınızı öğrenebilir miyim?elimde 7 adet maskaram var eski...

nagish dedi ki...

sizin sayenizde bu kampanyayı duydum ve hemen eski 3 rimelimi alıp içerenköy carrefour 'da boyner'e gittim...yeni 3 tane rimel verdiler..çok tşklerrr bu duyuruyu yaptığınız için;)

Dynera dedi ki...

Ben bu uygulamaya daha önce de şahit olmuştum. Aynen bu şekilde eski maskarasını getirene clinique'in suyla çıkan maskarası hediye diye bir kampanya, ve daha kampanyanın ilk gününün akşamıydı, Tunalı Sevil Kozmetik'teydi. Gittim ve "kalmadı" dediler. İnandım mı? Hayır. Çünkü benden sonra giden oranın daimi müşterisi olan arkadaşlarıma çıkarıp vermişler.Çok bozuldum. Umarım bu uygumada da benzer şekilde bir şey olmaz. Kendi müşterilerini kayırıyorlar.

bitte dedi ki...

acaba size telefonunuza msj mı geldi yoksa gazeteden kuponla mı gittiniz? bana bu şekilde sadece değişim yapılacağı söylendi de. sinir olup çıktım oradan

Anonim dedi ki...

eski clinique marka rimel mi olmalıymış?yoksa herhangi bir marka mı?

admin dedi ki...

Kızlar, bilgime göre herhangi bir mascara ile herhangi bir standda, mesajdan bağımsız olarak değişim yapılabiliyor.

Bence ısrarcı olun ve bu kuralları iddia edenlere Clinique ile iletişime geçeceğinizi söyleyin. Sorunsuz değişim yapanlar çok, bana mesaj atıp bildirenler var.

mergiz dedi ki...

ben değiştirdim tam 5 tane yeni rimelim oldu :D 3ü yeşil fırçalı, diğer 2si de gri kapaklı olandan. ankarada cepaya, boynere ve arcadium'a değiştirmeye gittim ve sadece birer tane verdiler. yani bir rimele bir rimel değiş tokuş oldu. ben de arkadaşımı kullandım diğer 2 si için tabi :D bu arada aklınızda olsun şeffaf rimeli kabul etmiyorlar ne saçma. ayrıca o 2 rimeli de pazardan aldım sırf kampanyadan yararlanmak için :D dandik verdik clinique aldık yani :D çok saolun haber için. bi öğrenci için cennet gibi oldu valla bu :D

Anonim dedi ki...

merhaba.. acaba istanbul'da bu değişimi yapan var mı? ve hangi mağazadan gerçekleştirmiş? buraya yazsa ne güzel olur

aslı dedi ki...

yalovada degıştırmıyorlar, kadın ılla standattan bı urun alaçaksın dıye tutturdu :)) Allahım yaaa ne ınsanlar. kampanyaya aıt rımeller su an elşımde ama urun almadan vermem dıyoo.. ya sabır ya sabırr...

Anonim dedi ki...

@mergiz;
siz o 3 değimde de kendi isminiz, telefon numaranız ve mail adresinizle mi aldınız? Her defasında aynısıyla mı yani?

merqure dedi ki...

tekin avar mustafa bey mağazasında bana da illa haber türk gazetesindeki kuponla geleceksiniz dediler,sinirlendim çıktım çünkü diğer yerlerdeki standlarda sadece eski rimeli varmak yeterliydi( ykm douglas gibi) ayrıca her yerde sadece yeşil fırçalıyı verdiler,halbuki high impact curlingi de merak ediyordum sadece bu geldi dediler.sevilde de yok kalmadı fln dediler daha kampanyanın ilk günlerinde,belli ki onlar da kendi müşterilerini kayırıyorlar...

Anonim dedi ki...

size çoook teşekkür ediyorum haber verdiğiniz için. ben istanbul viaport alışveriş merkezindeki (kurtköy) tekin acar'a gittim ve sorunsuz yaptılar değişimi.

şeyma dedi ki...

ben istanbul viaporttaki tekin acardan aldım. sorunsuz yapıyorlar değişimi. haber verdiğiniz için çook teşekkür ederim ;)

melis dedi ki...

teşekkür ederim haber verdiğin için,ben ve annem İzmir Balçova boynerden aldık maskaralarımızı,yeni çıkan ürünü de çok beğendiğimi söyleyeyim bu arada.ayrıca sadece eski maskaranızı vermeniz yeterli arkadaşlar,aynı marka olması kuponla gitmeniz falan da gerekmiyor,eğer uyuzluk yaparlarsa sizde yapın;)

cfusun dedi ki...

clinique mascara mı
esk sevilden aldım boyner uyuzluk yaptı,douglas da(sürekli müşterileriyim oysa)bi daha douglas a gidermiyim e bilemem artık:)highimpact curling mascara
iyi çıktı,kirpk.ağırlaşmadı hiç,chanel exceptenolde yi ne umutlarla almışdım.fos çıktı:) teşekkrler clinique:))

asli dedi ki...

Bende İzmir'de Afrodit Prfümeriden sadece bitmiş maybeline maskaramı vererek bir tane deneme boyu aldım şu yeşil taraklı olandan inanılmaz güzel...Yalnız elimde birde bitmiş golden rose marka rimel vardı neymiş yerli olmayacakmış diye tutturdular ne kadar uğraştıysak da kabul etmediler yani sadece 1 adet alabildim...Yerli maskara kabul edilmiyor mu?

Yorum Gönderme

Yorum yaparak KULLANIM KOŞULLARI'NI okumuş, yaptırımlarını öğrenmiş ve kabul etmiş sayılırsınız.

Bu sitede anlatılanlar, blog sahibinin kişisel görüşleridir, kesin görüşler için mutlaka bir uzmana danışmanız gerekmektedir, bu blogdaki yazıların herhangi bir medikal geçerliliği yoktur.