18.04.2010

Eflatun Göz Makyajı

Iki farklı ışıkta bugünkü göz makyajımı paylaşıyorum sizle. İlk foto flaşlı, diğeri flaşsız. Kaşlarım uzamış durumda, şeklini düzelttiricem uzatıyorum, kıla tüye bakmayın artık :)

goz makyaji

eflatunmakyajim2

Bugün de bu makyajı yaptım. Bahar bende pembe-mor göz makyajı hissini arttırıyor. Bu makyajda kullandığım ürünler:

- Lancome Effacernes
- MAC Paint Pot Painterly
- Hard Candy Ab Fab Duo
- Hard Candy Blind Date Duo

- L'Oreal Voluminous Rimel
- MAC Fix+

7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Mosmor görünmeyen, mor bir makyaj... Maharet gerektiriyor gerçekten! :)
    Şu fix+ nasıl bir üründü ve ne işe yarıyordu? O kadar çalıştım, yine unutuyorum, yine unutuyorummm! Pöff! :((
    Bu arada JM, benim göz makyajlarımı yayınladı dün gece. Sen de göz atıp, önerilerini paylaşırsan, çok mutlu edersin beni.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim cnm seviyorum böyle soft renkleri:)

    YanıtlaSil
  4. Irazzzz bunlar benim renklerim bayıldımm ellerine sağlık ne güzel olmuşşşş..
    2. flaşsız fotoda renkler daha iyi çıkmış sanki, bence :)

    YanıtlaSil
  5. Bir şey daha söylemek istiyorum. Sanırım bugün site ayarları değişti. Sayfada çok sayıda konu gösterilmeye başlandığından, fotolar yüklenmiyor. Geriye dönük arama yaptığım konular oldu, hiçbirinin fotosu gelmediği gibi, yazılarda çok geç yükleniyor. Haber vermek istedim.

    YanıtlaSil
  6. çok fresh bi görüntü olmuş ırazım süper;)

    YanıtlaSil
  7. nah a perfect day, teşekkürler, biraz romantik oldu ama :)

    tannesi, fix yazıma bir bak isterseni JM'deki makyajına da en kısa sürede bakıcam, şimdi bulunduğum yerde açılmıyor onun sitesi.

    http://www.makyajcantam.org/2010/01/mac-fix-cok-amacl-sprey.html

    gizemel, sağol canım ben de seviyorum valla.

    Eda, işte o 2. foto normaldeki duruşuydu zaten, ay foto çekmek zor bişi:)

    Tannesi, şimdi tekrar kontrol ettim fotoğraflar gözüküyor, sitede çok yazı olduğundan olabiliyor bazen, refresh ediniz :)

    yıldız, sağol canım öpüyorumm

    YanıtlaSil

Yorum yaparak KULLANIM KOŞULLARI'NI okumuş, yaptırımlarını öğrenmiş ve kabul etmiş sayılırsınız.

Bu sitede anlatılanlar, blog sahibinin kişisel görüşleridir, kesin görüşler için mutlaka bir uzmana danışmanız gerekmektedir, bu blogdaki yazıların herhangi bir medikal geçerliliği yoktur.