3.12.2009

Sadık Yarim Parmex Aseton

Blogda hep lüks ürünlere ağırlık veriyoruz farketmeden, dün akşam ojelerimi çıkarırken neden bunu blogda yazmadığım aklıma geldi. Belki birçoğunuz haberdardır bu üründen ama, haberdar olmayanlar için yazayım dedim.

parmex aseton en iyi aseton hangisi oje çıkartma

Şimdi oje mevzusu hassas bir iş. Sürmesi ayrı dert, çıkartması ayrı dert. Ben eskiden şu içi kapaklı, yok iğneyle del, yok havası kaçsın tarzındaki eski tip asetonlardan nefret ederdim. Sırf onlar yüzünden bir dönem boyunca hiç oje sürmedim. Daha sonra lise yıllarımda sevgili kankim Mervoş’um {o kendini bilir hehe!} beni bu Parmex’le tanıştırdı. Allahım ne güzel bir asetondu o öyle. Hem mis gibi kokuyor, hem kocaman, hem ambalajı kullanım dostu, hem de öyle ojeyi çıkarırken tırnakta gacır gucur etmiyor!

Abartmıyorum o günden bu yana Parmex dışında hiçbir aseton satın almadım. Bendeki sümbül kokulu olan mor renkteki. Pembe ve yeşil olarak satılanlarının kokusu farklı.

Parmex asetonla bir pamuğa iki damla alıp en az üç parmağınızdaki koyu renk ojeyi dağıtmadan çıkarabilirsiniz. Bu ürünü ben genelde Tansaş mağazalarında bulup alıyorum, başka yerlerde pek bulamıyorum.

{Reklam cümlesi gibi oldu. Valla reklam yapmıyorum sayın okuyucular. Parmex asetonu hangi firma üretir ona bile bakmadım merak edip. Belki onlar bu yazımı görüp iki-üç şişe aseton gönderir hediye olaraktan. Iyi olurdu yani gönderseler. Ha şişenin zaten tanesi 3-4 lira birşey, aylarca gidiyor, cingenligimden degil, teşekkür olsa olurdu. Olmasa da olurdu. Ben gene geyiklerdeyim bugün, uzatmadan hemen ii günler diliyorum size}.
--
Edit büdüt: Şimdi araştırdım, Canan Kozmetik yapıyormuş Parmex'i. Sevgili Canan Kozmetik, bu ürünü çok seviyorum ben, duyun sesimi. :))

10 yorum:

  1. Parmexi bende uzun süre kullandım ama annem kokusundan rahatsız oluyor diye Flormar'ın asetonsuz oje çıkarıcısına döndüm. Gerçi hoş o da biraz aseton aseton kokmuyor değil ama diğerleri kadar da baskın değil kokusu. Memnun kaldım mı? Eh işte idare eder belki benden kaynaklanan bir sorundur bilmiyorum ama kendisini tırnağıma sürüp ojelerimi çıkarttığımda tırnağım resmen mat ve yıpranmış bir görüntüye sahip oluyor :S Sonra geçiyor gerçi ama parmexte yada süngerli asetonlarda falan olmuyordu böyle.

    YanıtlaSil
  2. aa hiç bilmiyordum bu ürünü Irazcım..

    YanıtlaSil
  3. ben hep bu ürünü kullandim buraya gelene kadar cokk güzel ayrica pembeside guzel kokar

    YanıtlaSil
  4. partex aseton benim de favorim,bazen bulamıyorum başka marka alıyorum mecburiyetten ama hiç biri parmex kadar kolay cıkarmıyor.Diğerleri çok cabuk uçuyor bi de bi eli siliyorum diğer ele geçmişim pamuk kupkuru:/

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle sana katılıyorum. Bence de çok başarılı bir aseton. Ben pembe olanını kullanıyorum. Aseton aseton kokmuyor ve çok uzun süre dayanıyor. Kapağını açık bırakınca hemencecik uçmuyor :))) Ben Watsons'ta satılan Gülşah diye bir markayı kullanıyordum ama Parmex'i keşfedince bıraktım. Bu arada watsons'ın kendi asetonu berbat almayın. Ojeyi çıkarmak için uğraşıp duruyorsun...

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten en memnun kaldığım aseton:)Artık oje sürmek bir keyif:))hihi buda reklam jeneriği gibi oldu sanırım..

    YanıtlaSil
  7. ben de parmex'i seviyorum, başka aseton markası da bilmiyorum zaten :P watsons'da var, hatta asetonum bitmişti geçen hafta sonu aldım hanımeli'li, 2 çeşidi daha vardı ama bunu denememiştim, dayanamadım :)

    YanıtlaSil
  8. hmm Parmex asetonun tek hayranı ben değilmişim demekki hihih :) valla bayılıyorum kızlar ben parmexe cart diye çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  9. bende uzun zamandir bunu kullaniyorum en buyuk boyu aylarca gidiyor ayrica tirnaklarinizda cok hos bir koku birakiyor.herkjese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  10. Bende kuzenimde görüp bu da ne ki demiştim ama kuzenimden bigünlük ödünç alışım yetti bana zaten bi daha geri vermedim..:D
    Bende beyaz renklisini kullanıyorum hassas tırnaklar için memnunum ...

    YanıtlaSil

Yorum yaparak KULLANIM KOŞULLARI'NI okumuş, yaptırımlarını öğrenmiş ve kabul etmiş sayılırsınız.

Bu sitede anlatılanlar, blog sahibinin kişisel görüşleridir, kesin görüşler için mutlaka bir uzmana danışmanız gerekmektedir, bu blogdaki yazıların herhangi bir medikal geçerliliği yoktur.