23.09.2009

Love-Makeup Alışverişi: MAC Far'lar!

Uzun zamandır deli gibi istediğim iki adet MAC far'ı sonunda aldım. Mythology ve Glamour Check!

Tanesi 9 GBP ve her ikisini de Love-Makeup sitesinden aldım. Swatchlar yakında gelecek, beni izleyin anacım :D

mac farlar mythology glamour check love makeup

Bu alttaki ise MAC Colour Forms: 5 Warm Eyes. Bu benim değil, sevgili Gökçe'nin. Kargo ücretini bölüştük o da 19 GBP'ye bunu aldı {GBP=İngiliz Sterlini}. Gerçekten çok güzelmiş, ileride param olursa ben de alırım belki.

mac colour forms 5 warm eyes swatch makyaj kozmetik



Edit: Bu da Yukarıdaki MAC paletin swatch'ları {istek şarkı modu on:) }

mac color forms 5 warm eyes palette swatch

13 yorum:

  1. Gökçenin farlarını çok beğendim yaaa. Iraz seninkiler de güzel:-)) yorum yapsanız bu setle ilgili de bende alsam hemen indirimdeyken...

    YanıtlaSil
  2. defev, setin içindekilerin hepsi MAC ve renkleri enfes. arkadaşım çok memnun kaldı. set sigara paketi büyüklüğünde, her bir far içinde şerit şerit.

    çok güzel gerçekten, bu renkleri seviyorsan tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Iraz, sana bende alacağım bu paletten demiştim değil mi:-) Bugün elime ulaştı, çok şirin, renkleri de beğendim. Bir de NYX'den sample pigment far eklemişler 1 tane. lovemakeup sitesini iyiki öğrettin:-)Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. @defev: nolur swatchlarını al nolur nolur bak cidden çok merak ediyorum :D Farların isimlerini de bilmiyorum ki arayıp bulayım swatchlarını :P Hem bulduğum swatchlar senin aldıkların kadar güzel de durmaz biliyorum yani bunu... Bak sana gözlerini yukarı dikmiş masum bakan peluş köpekcik rolü bile yapabilirim.

    YanıtlaSil
  5. defev güle güle kullan hayatım :)

    Polsera, defev üşenirse ben de swatchlayabilirim, yan masadaki arkadaşım aldı bu paleti 50 liraya, bence 5 far için uygun bir rakam. Sana mail attım bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. ps bu arada love makeup'ı ben yurtdisindan.blogspot.com dan öğrendim, alkışlar onlara :)

    YanıtlaSil
  7. alkışlıyorum yurtdisindan.blogspot.com'u:-)Irazcım ben cep telefonuyla çekcem güzel olmayabilir ama akşam denicem, e-mail ile atarım polsera ve sana. ama sitede yayınlanacak kadar güzel çıkmayabilir.

    YanıtlaSil
  8. polseracım sen yeterki iste:-) köpecik olmasan da olur:-))

    YanıtlaSil
  9. Iraza resimleri attım Polseracımm:-)

    YanıtlaSil
  10. @defev: Konuyu bulana kadar canım çıktı :D
    Swatchları cidden çok beğendim :D Öyle böyle değil yani... Lakin şu kırmızı tonundaki renk beni korkutuyor birazcık... Bilinçaltı kaynaklı galiba. Bu arada :D Bugün derse gidiyorum derse gitmem demek yeni ilaç kutusu almam demek, yeni ilaç kutusu almam demek bu gece ilaç kutusu yapacağım demek. Eh bu durumda bir ara polsera.net e ister mail adresini istersen de mektup adresini yazman demek :D Merak etme yayınlamıycam sır aramızda ;)

    Iraz'a not: Efendim siz de hani zahmet olmazsa hani hani :D

    YanıtlaSil
  11. Benim resim değil bu galiba:-) benimkileri anasayfada görürsün, bu kadar güzel çıkmadı.Palette kahverengi dışındakileri kullanmak sorun olmaz (bence tabi), korkma rusticden, gölge yapar geçersin (benim gibi bir acemi bile sürebildiyse oooo).aslında senin expensive pink mi ne vardı, belki yakın tonlardır, bunu da alıp para harcamayabilirsin.bu eski bir koleksiyon, bunun mavi kapaklı olan başka bir çeşidi var, belki onu daha çok seversin.
    diğer konuya gelince tamam Sır aramızda:-)

    YanıtlaSil
  12. slm arkadaşlar bende love makeup tan urun almak istiyorum ne yapmam gerekiyr ve kargo ücreti nakadar haberiniz varmı ..simdiden yardımlerınz için teşekkredrm

    YanıtlaSil
  13. slm arkadaşlar bende love makeup tan urun almak istiyorum ne yapmam gerekiyr ve kargo ücreti nakadar haberiniz varmı ..simdiden yardımlerınz için teşekkredrm

    YanıtlaSil

Yorum yaparak KULLANIM KOŞULLARI'NI okumuş, yaptırımlarını öğrenmiş ve kabul etmiş sayılırsınız.

Bu sitede anlatılanlar, blog sahibinin kişisel görüşleridir, kesin görüşler için mutlaka bir uzmana danışmanız gerekmektedir, bu blogdaki yazıların herhangi bir medikal geçerliliği yoktur.