7.08.2009

INGLOT Gel Eyeliner No.78 {en kalıcı eye-liner!}

Göz kalemi ile gözlere verilen şekiller son derece sınırlı, göz kaleminin yumuşağı bile neticede kalem, üstelik fazla kalıcı da olmuyor. Üzerine likit eye-liner uyguluyoruz, bu durumda da zaman zaman Aşk-ı Memnu dizisindeki Matmazel gibi görünüyoruz.

İşte şu yaz günlerinde hem kalıcı olsun hem de Matmazel gibi olmasın diyorsanız size tavsiye edeceğim ürün Inglot’un jel eyeliner`ları.

inglot_gel_eye_liner

5.5 gr’lık minik kavanozcuklarda satılan jel eye-liner’ları mutlaka eyeliner fırçası ile uygulamanız gerekiyor. Benim elim, şu yandan kırık gibi gözüken fırça tipine alışkın, onla kullanıyorum.

Resimde gördüğünüz renk siyah değil, çook koyu bir gri ve numarası 78. Dumanlı göz makyajı eşliğinede daha belirgin kuyruklu makyajlar yapmak isterseniz sevebilirsiniz bu ürünü.

inglot_gel_eyeliner_78_swatch

INGLOT’un bu jel eye-liner’ı inanılmaz kalıcı! Şöyle söyleyeyim, fotoyu çektikten sonra mutfakta elime pril döktüm (evet yaptım bunu) ve çıkmadı!!!

Bu ürün ancak cleansing-oil’lerle çıkıyor, başka türlü imkansız. Tam bu sıcaklarda kullanılası bir şey işte.

{İzmir’de Forum Bornova Park Bravo’nun içerisindeki mağazada Inglot ürünlerini bulacaksınız. Gittiğinizde MUA Fatoş Hanım’a selamımı söyleyebilirsiniz, kendisi çok tatlı ve her türlü sorunuza ilgiyle cevap verecektir.}

12 yorum:

  1. Irazcımm aklımdan geçeni okumuşsun sanki. Ben de şu sıralar Inglot'a uğrayıp bu üründen almayı düşünüyordum. Kendime gelir gelmez ilk işim bu üründen almak. Güle güle kullan.
    Ayrıca Pril olayına çok güldüm = ))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. aa ne güzelmiş.. sürebilir miyim acaba fırçayla? fiyatı ne kadardı?
    bu arada revlon jel allık almak istedim sizden, gg'a baktım ama yok galiba.. eklemeyi düşünüyo musunuz?

    YanıtlaSil
  3. hacercim rica ederim canım, bu ürün çok güzel sürülüyor, tavsiye ederim..

    uyuz cadı, fırça aldığında ilk birkaç kez süremezmişsin gibi geliyor, el falan titriyor ama eğer kalem çekmekle aran iyiyse buna da hemen alışıyorsun.. fiyatı 25 civarındaydı, toplu alışveriş sırasında aldım tam hatırlayamıyorum.

    gg'ye fazla birşey eklemiyorum artık ama, bende sadece jel allığın Plum Flushed (en koyu rengi) ve Playful pink (en açık rengi) kaldı, kozmo'ya verdiğim renkten kalmadı yani:). bu renklerden isterseniz yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Bütün yaz boyunca istediğim ama bi türlü alamadığım üründen almışsın güle güle kullan. Antalya'da neden inglot yok :( boby brown da var bu jel eyelinerden fakat fiyatı bana göre çok uçuk geldi yanılmıyorsam 70-75 arası birşeydi.

    YanıtlaSil
  5. nihal, teşekkür ederim.. yaa gerçekten antalyada yok mu?

    hmm bobbi brown'ın ürünü çok güzel ama fiyatı uçukmuş. ben bununla idare ediyorum işimi görüyor.

    YanıtlaSil
  6. cok güzel bi ürün,en yakın zamanda gidip bakayım.yalnız gözümden kaçmadı alttan ayse kulın ın umut u okuyorsun sanırım.bende okudum,çok güzel bi kitaptır.

    YanıtlaSil
  7. Irazcım, bi de gözlerinde görsek.. Şööyle uygulanmış ama matmazel olmamış haliyle bi foto çekip yüklesen nasıl olur. Walla bak burda (işyerinde arkadaşlarla) hepimizin içi gitti, Inglot'a gidip alıp gelesimiz var.. :)

    YanıtlaSil
  8. modamakyajveben, evet okuyup bitirdim, çok güzel bir kitaptı veda'dan sonra okudum ;)

    ness, elbette çekerim bu hafta içinde söz ;)

    YanıtlaSil
  9. ness'cim uygulamayı yayınladım canım :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de böyle kalıcı, gözüme dağılmayacak bir tane arıyordum, bir bakacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum yaparak KULLANIM KOŞULLARI'NI okumuş, yaptırımlarını öğrenmiş ve kabul etmiş sayılırsınız.

Bu sitede anlatılanlar, blog sahibinin kişisel görüşleridir, kesin görüşler için mutlaka bir uzmana danışmanız gerekmektedir, bu blogdaki yazıların herhangi bir medikal geçerliliği yoktur.